RADIO-TELEVIZIJA LUKAVAC

UVIJEK I SVUDA SA VAMA

Pridruži nam se na FB
 
  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size
  • default color
  • green color
  • blue color

Pretilost uzrokuje pohlepa, a ne lijenost

Studija u  kojoj su uspoređeni podaci iz 1970. i oni od prije nekoliko godina, otkrila je kako se u modernom svijetu u posljednjih trideset godina prosječan unos kalorija povećao za oko 500 kalorija dnevno, dok je razina aktivnosti otprilike ostala jednaka.


Nučnici instituta World Health Organisation Collaborating Centre for Obesity Prevention sa sjedištem u Australiji koji su proveli studiju kažu kako je njihova studija vjerojatno važeća za cijeli zapadni moderni svijet.

Ova studija poziva javnost da se više usredotoče na kaloričnost hrane ako žele spriječiti debljanje. Naša očekivanja od povećanja tjelesne aktivnosti treba ograničiti, a više pažnje posvetiti hrani koju jedemo“, kaže Boyd Swinburn, voditelj istraživanja.

(MOJportal)